BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 3. desember 2014

Hallo alle mine lesere, og må fred være med dere! Denne boken er heelt fantastisk må jeg si! Jeg har nå lest helt til kapittel 13 og beklager for lite oppdatering, men jeg har vært helt slukt ned i boka. 

Charlie Bucket er en fattig liten jævel som bare får en sjokolade hvert år på bursdagen. Sjokoladefabrikk eieren Willy Wonka har laget en konkurranse der han har gjemt 5 gullbilletter i fem forskjellige sjokolader spredt i hele verden. finneren er så heldig og få besøke fabrikken og får alt av godteri han/hun kan ønske seg resten av livet sitt. Vi får høre om de fire første gullbillett finnerne og pina dø er Charlie den siste som finner gullbilletten. Jeg har nettopp fått høre at Charlie fant gullbilletten og at han og bestefar Joe skal til fabrikken neste morgenen. 

Det blir spennende å høre videre hvordan dette skal gå, og finne ut hva som er inni fabrikken. jeg gleder meg til å lese hvordan det går videre. Hade bra! og følg med i neste innlegg for å finne ut hvordan dette skal ende!

1 kommentar:

  1. Greit det du har, men det ble sett under ett noe uferdig siden 3 innlegg var målet! Fargerike kommentarer til boka, flott!

    SvarSlett